Springer igen

Vadå igen? Det blev inge löpning alls i förra veckan. Men jag sprang i tisdags och i dag, så jag är igång igen.
Ganska varmt ute. Jag springer mot vinden och det är lagom, men när jag vänder hem är jag som en varm termos. I tisdags var det kanske inte lagom mot vinden, då regnet smattrade rätt hårt i ansiktet.
 
Kök, kök, kök. Vad jobbigt att veta hur man vill ha det. Jo, vi ska rensa ut det 40 år gamla köket och in med ett nytt. Ner med det bruna taket och bort med det gamla golvet. Blir en ganska stor investering, men man får ju igen det om man skulle sälja.
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Bra jobbat!!!
Själv har jag inte sprungit sen 2004....
Jo kanske en gång när de lagat kaffeautomaten efter bios kraschen.

/Wallander

2012-10-19 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0