Mössa på

... när jag sprang i kvällens regn. Det märks att det börjar bli kallare. Då har jag klarat av tisdagens och torsdagens träning på 6,2 km. Blir på söndag nästa gång jag springer eftersom jag är upptagen på lördag. Det brukar bli söndagar. Det kommer troligen bli tre dagar i vecka under hela hösten. Då kan jag sakta öka träningen utan att bli trött på det. Jag springer ju bara för att må bra, och inte för att tävla.
Det är tur att man hunnit anmäla sig till Göteborgsvarvet, för anmälningen stänger vilken timme som helst. Dom skulle stänga vid 60000, men det var ca:59700 anmälda idag vid eftermiddagen. Dom ökar till 62000 innan dom lägger locket på, så sista dagen blir troligen i morgon för den som inte har anmält sig.
 

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jo man blir lite sugen på å springa själv alltså. Men jag måste få bort kalaskulan först. Annars kan man skada knäna.

2012-09-06 @ 22:27:42
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med träningen. Kram.

2012-09-07 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0