Nicklas Hocker är försvunnen!

Jag har inte så mycket information, så jag klistrar in information från Missing People.
 
*******************************
HALLAND, ONSALA: 20-årige Nicklas Hocker är försvunnen!
Nicklas försvann från sitt hem på Onsala Pilväg någon gång under natten mellan 17-18 September.

Nicklas är 185 cm, kort mörkblont hår, blå ögon, normal kroppsbyggnad. Troligen gula ...
jeans. Han har inte mobil eller plånbok med sig. Han har enl anhöriga varit nedstämd en tid.

Polis, räddningstjänst och sjöräddningssällskapet har sökt under dagen utan resultat och nu ber vi och de anhöriga om hjälp att dela och sprida så Nicklas kan bli återfunnen.

Har du sett Nicklas? Kontakta polisen på 114 14.
*********************
 
En helt underbar kille som jag bara träffat ett fåtal gånger. Han var snäll och ställde upp och spelade på Rebeccas begravning.
Hoppas att han återfinns snart. Har lite svårt att koncentrera mig nu.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, man får verkligen hoppas att han hittas oskadd snart. Kram.

2012-09-19 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0