RIP Nicklas Hocker

 
Hittades i fjorden

Under söndagseftermiddagen kom beskedet att kroppen hade hittats.

– Han är identifierad som den försvunne, Nicklas. Det är räddningstjänsten som vi har fått beskedet från, säger Anna-Karin Ringdal, stationsbefäl i Kungsbacka.

Hon berättar att det är en privatperson som hittade kroppen i Kungsbackafjorden – och larmade.

******************************************

Faaan, vad meningslöst. Dom enda minnen jag har med Nicklas är ihop med Rebecca. Han var en trevlig och snäll kille vad jag tyckte när jag träffade honom. Han var snäll och spelade på Rebeccas begravning. Jag kunde inte hålla kvar tårarna när jag fick reda på att det var Nicklas dom hittat. Hoppas att Rebecca tar hand om honom.

 

Här är en bild när dom övar tillsammans inann Rebecca sjöng med på en låt när han uppträdde på en spelning i ett mindre sällskap.

Vila i fred. Sten Nicklas Christopher Hocker

Kommentarer
Postat av: Gunnel.L

så sorgligt, så fruktansvärt ledsamt.. vi får trösta oss med att Rebecca och Nicklas har mötts och sjunger tillsammans som änglabarn
Varm kram
Gunnel L

2012-09-23 @ 17:30:42
Postat av: Bosse

Ett mycket sorgligt besked. Kände ju inte Niclas men av det jag hört och Ditt djupa engagemang inser jag att Niclas bortgång kommer att ge djupa sår och riva upp många känslor. Du Gunnel Eva Annika och många andra går en tuff tid till mötes. Inte minst Nicklad närmaste. Känner med Er allihop. Kram Astrid.

2012-09-23 @ 18:36:02
URL: http://grabossen.blogg.se
Postat av: Stefan L

Fruktansvärt ledsamt.

2012-09-23 @ 21:45:14
Postat av: Sofia

Det är verkligen så tråkigt och ledsamt , man blir verkligen ledsen för både honom och hans familjs skull. Nu får väl Nicklas och Rebecca sjunga tillsammans i himlen bland de andra änglarna. Kram.

2012-09-24 @ 12:18:20
Postat av: Linda

Jättetråkig och ledsamt men nu sitter Nicklas och Rebecca tillsammans, sjunger och spelar och har det bra där de är.

2012-09-24 @ 12:45:19
Postat av: Anna

Jag fick också tårar i ögonen när jag hörde att dem hittat honom. Jag känner för hans familj och jag vet att Rebecca tar väl hand om honom i himlen. Säkert sitter dem och sjunger med alla änglar. Kram

2012-09-24 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0